torsdag 5. august 2010

Velkommen til min Green Gate familie...

 




















Etter vår lille tur i Danmark tror jeg faktisk at jeg kan kalle min Green Gate kolleksjon en liten familie. Siden jeg ble bitt av denne lumske og uhelbredelige manien for ett år siden har familien vokst ganske så mye. Egentlig begynte manien med et sterkt ønske om å få tak i alt som var i den nydelige småblomstrede varianten, men siden den har vært så vanskelig å få tak i på disse kanter har det nå blitt både blå prikker, røde prikker, små blomster og store blomster.



Nå tror jeg grensen for hvor mange Green Gate kopper jeg egentlig trenger er nådd, men jeg har jo ingen Green Gate tallerkener! Det betyr selvfølgelig at jeg ikke er kurert for manien, den har bare gått fra kopper til tallerkener. Dermed er det ingen grunn til å tro at Green Gate skal gå konkurs med det første, jeg vet nemlig om flere - MANGE flere - som har det på samme måte der ute å blogglandia :-O
 


















 
 
En ting som er helt sikkert det er at det er mange andre manier som er mye verre enn denne. Dermed fortsetter jeg mine innkjøp UTEN snev av dårlig samvittighet og koser meg med synet av de herlige fargene og mønstrene til min Green Gate familie :-)


Etter turen til Danmark dro vi rett til hytta til bestefar ved Notodden. Ikke la deg lure av det rolige, blanke og tilsynelatende deilige vannet. Det er nemlig ISKALDT! Vi har sannsynligvis de tøffeste gutta i gata, de badet nemlig uten våtdrakt - pappa badet med (og jeg badet ikke i det hele tatt).  Vi hadde tre kjempedeilige dager med tur til Bø sommarland, deilig mat og superkoselig samvær med bestefar og hans herlige samboer :-)

I morgen er det siste fridag, på mandag er det tilbake til hverdagen igjen!!!


7 kommentarer:

  1. Green gate er jo bare nydelig! Man blir jo glad av å ha de i familien jo.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Lovely ♥ Jeg har og utvidet min lille familie i sommer...
    Min nydelige lille datter kjøpte et søtt lite eggeglass i GG til meg i gave på sin lille runde i Risør, og da fant jeg ut at jeg skulle kjøpe 3 til:)

    Jeg elsker Green Gate ♥ Men har ingen tallerkner jeg heller, de koster jo litt da, så jeg får begynne og ønske meg de...
    (har sagt til samboeren min at jeg vil gifte meg, så kan vi ønske oss GG i bryllupspresanger...hihi)

    Nydelige bilder fra Hytta!!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Det som er så greit med GG, at det kan mikses og matches både i farger og mønster. Og det blir jo bare enda kulere! Så bare kos deg med shoppingen du ;)
    Herlige hyttebilder, virkelig idyllisk!

    God helg! Klem Nina

    SvarSlett
  4. Fin liten familie du har fått deg der :-)
    Masse fint i GG, dei knall raude med prikkar er jo skjønne då...
    Koseleg blogg du har her, her kjem eg nok til å titte innom att ja... :-D
    Ha ei god helg!
    Klems

    SvarSlett
  5. Koselige bilder....liker greengate jeg også :o)
    Har mest av det lysblå....
    nydelige naturbilder hos deg også!!

    ønsker deg en strålende helg :o)

    SvarSlett
  6. Kjempefin familie du har:) Jeg har også en liten Green Gate samling, det er bare lekkert!

    Koselige bilder fra isbadingen, hihi.

    Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg. Setter stor pris på det:)

    Ønsker deg en fin kveld ♥

    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. helpful hints https://www.dolabuy.ru/ link navigate here hop over to these guys basics

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥